孤山话唠

Ganag, Durinul!
《自冥冥处》PDF放在袋底洞了朋友们!
In Dreams - Joseph McManners

The Concerning Hobbits的填词 代代Thilbo 感觉好极了(^_^) 🔨

When the cold of winter comes

寒冷的冬天来临

Starless night will cover day

无星的夜晚侵占白天

In the veiling of the sun

太阳被遮住了

We will walk in bitter rain

我们走在凄风苦雨中

But in dreams

但在梦中

I can hear your name

我能听到你的名字

And in dreams

但在梦中

We will meet again

我们重逢

In the veiling of the sun

太阳被遮住了

We will walk in bitter rain

我们走在凄风苦雨中

But in dreams

但在梦中

I can hear your name

我能听到你的名字

And in dreams

但在梦中

We will meet again

我们重逢

When the seas and mountains fall

太阳在山海尽头落下

And we come, to end of days

我们结束了一天

In the dark I hear a call

我在黑暗中听到一声呼唤

Calling me there

叫我过去

I will go there

我走过去

And back again

然后又回来了

(网易歌词)

评论(1)

热度(4)